Vastgelopen met Divi?
Krijg direct 1-op-1 hulp van een expert. De Divi Helpdesk voor collega-designers en ambitieuze doe-het-zelvers.
Krijg je me niet direct te pakken? Dan ben ik waarschijnlijk net een andere designer uit de brand aan het helpen. Stuur een e-mail met je vraag naar info@rondom-internet.nl, dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug.
Hoe werkt de Hulplijn?
Stap 1: Bel & Spar (Gratis)
Je belt mij. We sparren 5-10 minuten over je probleem. Is het een snelle instelling of een tip? Dan help ik je direct op weg. Gratis en collegiaal.
Stap 2: Diagnose & Prijs (Helderheid)
Is het complexer? Dan geef ik dat direct aan. Ik schat in of ik moet inloggen.
Stap 3: De Spoed-Fix (Betaald)
Moet ik inloggen voor een diepe duik? Dan is het betaalde support. Het starttarief is €65 (ex. BTW) voor het eerste uur onderzoek & fix. Snel, praktisch en resultaatgericht.
Voor wie?
Voor de Collega-Designer:
Focus jij op je klant, dan focus ik op de code. 100% white-label en collegiaal. Ik ben je ‘technische collega’ op afstand.
Krijg je me niet direct te pakken? Dan ben ik waarschijnlijk net een andere designer uit de brand aan het helpen. Stuur een e-mail met je vraag naar info@rondom-internet.nl, dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug.
Voor de Doe-het-Zelver / Ondernemer:
Laat dat ene technische ‘gedoe’
Krijg je me niet direct te pakken? Dan ben ik waarschijnlijk net een andere designer uit de brand aan het helpen. Stuur een e-mail met je vraag naar info@rondom-internet.nl, dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug.
Hoi, ik ben Erwin van der Star, eigenaar van Rondom Internet.
Als eigenaar van Rondom Internet bouw ik al meer dan 10 jaar dagelijks met Divi. Ik ken de builder van binnen en van buiten – van de briljante mogelijkheden tot de meest frustrerende bugs.
Ik ben deze hulplijn gestart omdat ik de frustratie ken: je hebt een deadline, je loopt vast op een ‘onmogelijk’ probleem, en je hebt niemand om even snel mee te sparren. Die sparringpartner ben ik.
✓ Direct de Specialist: Je krijgt mij aan de lijn. Geen callcenter, geen stagiair, maar direct 1-op-1 contact met een senior expert.
✓ Praktisch & Resultaatgericht: Ik hou niet van poespas. We duiken direct de techniek in om de oorzaak te vinden, niet alleen een pleister op de wond te plakken.
✓ Duidelijke Taal: Ik spreek jouw taal, of je nu een doorgewinterde designer bent of een ondernemer die zelf bouwt. Geen onnodig ‘tech-jargon’.
✓ 100% Collegiaal & Discreet: Deze hulplijn is 100% white-label. Ik ben hier als jouw technische ‘collega op afstand’. Jouw klant blijft jouw klant. Altijd.
Geen verborgen kosten, wel zo duidelijk.
Gratis:
5-10 min telefonische triage/sparring.
Krijg je me niet direct te pakken? Dan ben ik waarschijnlijk net een andere designer uit de brand aan het helpen. Stuur een e-mail met je vraag naar info@rondom-internet.nl, dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug.
€65 (ex BTW):
Het starttarief. Dit dekt het eerste uur diagnose, inloggen, onderzoek en (in de meeste gevallen) de complete oplossing.
Is het meer werk? Dan overleg ik altijd eerst.
Krijg je me niet direct te pakken? Dan ben ik waarschijnlijk net een andere designer uit de brand aan het helpen. Stuur een e-mail met je vraag naar info@rondom-internet.nl, dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug.
Wacht niet langer met dat irritante probleem.
Tip: Sla mijn nummer op in je contacten als ‘Divi Hulp’. Je weet nooit wanneer je ‘m nodig hebt.
Krijg je me niet direct te pakken? Dan ben ik waarschijnlijk net een andere designer uit de brand aan het helpen. Stuur een e-mail met je vraag naar info@rondom-internet.nl, dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug.

